Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalia new Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky
Reklama
Reklama

Názory ke článku Za chyby při používání kreditní karty zaplatíte tisíce

aura:
85
Patrik Chrz
Datum: 14. 5. 7:20 Nový
Vložil: Patrik Chrz <tielk (zavináč) gmx (tečka) de>
Titulek: Přešvihnutí limitu (celé vlákno)
Nebyl zmíněn jeden důležitý poplatek - přešvihnutí limitu. Konkrétně ho má např. Citibank - stačí utratit o 1 Kč víc, než je měsíční limit na kartě a i vy případě, že peníze včas (a třeba i ihned) uhradíte, zaplatíte 550 Kč.

Další záludností je to, že odpadá bezúročné období v případě, že nezaplatíte celou dlužnou částku. Příklad:
Prvního utratíte 10 000 Kč. Pokud celých 10 000 Kč splatíte v termínu (např. dvacátého pátého následujícího měsíce), neplatíte žádné úroky. Pokud ovšem splatíte jen část (např. 9 000 Kč), platíte úrok z celé částky a to hned od prvního dne až do jejího úplného splacení.
Odpovědět
aura:
56
Méďa Béďa
Datum: 14. 5. 7:44 Nový
Vložil: Méďa Béďa
Titulek: Re: Přešvihnutí limitu (celé vlákno)
Od 1. dne platíš úroky z celé částky až do zaplacení oněch 9.000,- pak jen z 1.000 až do zaplacení (pokud z karty nečerpáš znovu prostředky).
Odpovědět
Datum: 14. 5. 13:37 Nový
Vložil: MoB (neregistrovaný)
Titulek: Re: Přešvihnutí limitu (celé vlákno)
Ano, přesně tak - to s tím odpadáním bezúročného období je veliká vyfikundace, kterou má Citibank na nepozorné klienty. Taky jsem byl nepozorný... bohužel, pak jsem se nestačil divit. Byly to asi tři měsíce, než mi došlo, že platím na úrocích nějak moc. No, vyzkoušel jsem si čerpání úvěru mimo bezúročné období, a už to nikdy neudělám :) Chybami se člověk učí.
Odpovědět
Datum: 15. 5. 11:11 Nový
Vložil: Mayha (neregistrovaný)
Titulek: Re: Přešvihnutí limitu (celé vlákno)
Tak tohle je stejné u Citibank i mBank. Možná i u jiných, ale tam jsem to nestudoval. U mKreditky se dočtete:

Z titulu provedených transakcí úctuje mBank úroky, a to:
1) z bezhotovostních transakcí – za každý den pocínaje datem provedení transakce do dne
splacení cerpaného Úveru, s výjimkou prípadu, kdy úroky nejsou úctovány, jelikož byl
zustatek zadlužení v plné výši splacen pred uplynutím termínu splatnosti uvedeného
ve výpisu
Odpovědět
Datum: 14. 5. 11:00 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Kreditku nepoužívám,
i když mi ji několikrát v bance, vedle KTK, nabízeli. Pomíjím kreditky, které vám nabízejí od nějakého skládacího stolku v téměř každém obchodním centru.
Stačí mi embosovaná debetní. Jako schůdnější se mi jeví kontokorent, kde není tak vysoký úrok (řada lidí nestíhá doplatit v bezúročném období karty), a napojení KTK na normální platební kartu. Zde pak mohu zdarma i vybírat z bankomatu, což u kreditek je nebo bylo zpoplatněné. A abych měl víc, různě nakombinovaných, platebních karet, mi připadá luxus, i když asi v průměru na klienta vychází držení více karet, než jedné jediné.

Ono je lákavé, jak v případě kreditky, tak i v případě KTK, zajít do mínusu, ale chce to mít 100% jistotu splatit. Pokud někdo žije od výplaty k výplatě (a to řada klientů bohužel žije, i když si to nechce přiznat) a náhle se dostaví např. nemoc, kde vedle snížených příjmů má ještě navíc výdaje, nebo se naopak nedostaví očekávaný 13. plat či prémie, bonusy atp., je to nepříjemné a řada lidí není schopna dostát svým závazkům. Nastupují upozornění, výhružky a bohužel i exekuce, jejíž náklady jsou mnohdy mnohem vyšší než samotný dluh. A jsou bohužel i lidi, kteří si týden před výplatou nedokáží odříci nějakou party či dovolenku, a aby nebyly před jinými out, tak se zadluží i kvůli takovýmto nedůležitým pitominkám.
Odpovědět
Titulek: Dluhy, dluhy a dluhy Nový
Datum: 14. 5. 12:47 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Á, pán bude inteligent... Tak si nezapomeň ty peníze vzít s sebou do hrobu.
Odpovědět
Datum: 14. 5. 13:39 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Vy asi neumíte nic jiného než urážet, co se týče vašich argumentů, tak ty jsou velice chabé. Já nevím jak vy, ale mě se žije mnohem lépe z pocitem, že mám kam šáhnout.Vy jste zřejmě jiného ražení a kupit dluhy pro vás není problém. Pak to končí jak všichni vidíme, hořkou exekucí. Peníze si do hrobu nevemu, jelikož jsem ještě relativně mladý a také mám děti, které jistě ocení, že jim na rozdíl od vás nezbydou jen dluhy. Tak hůrááá do těch konzumních chrámů.
Odpovědět
aura:
56
Méďa Béďa
Datum: 14. 5. 13:55 Nový
Vložil: Méďa Béďa
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Aha... "Já nakupuji minimálně, protože vše mám a nemíním kupovat zbytečnosti.". A za jakým účelem tedy máš kam šáhnout? Cpeš to do nějaké sekty chamtivců?
Odpovědět
Datum: 14. 5. 14:56 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Asi jsi zřejmě mladý, jsou v životě situace, kdy je potřeba mít kam šáhnout. Třeba když ti odnese vítr střechu z baráku atd. Rozhodně jsem tím nemyslel jít do hypermárketu a nakupovat srač.. Už chápeš.
Odpovědět
Datum: 14. 5. 15:10 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Sračky sice nenakupuješ, zato je tady přednášíš. A nikoho nezajímá, že ty kreditku nepotřebuješ, rozumbrado.
Odpovědět
aura:
85
Patrik Chrz
Datum: 14. 5. 15:31 Nový
Vložil: Patrik Chrz <tielk (zavináč) gmx (tečka) de>
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Mít vytvořenou snadno dostupnou rezervu ve výši nejméně 3 měsíčních příjmů patří mezi základní kámen finanční stability rodiny. Pokud to někdo nemá a spoléhá se na kontokorent / kreditní kartu / splátkové společnosti, tak si koleduje o pořádný průšvih.
Odpovědět
Datum: 14. 5. 15:42 Nový
Vložil: Cm (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
+1
Odpovědět
Datum: 14. 5. 17:15 Nový
Vložil: Nox (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Jenze kolik lidi o tom vi a snazi se to dodrzovat?
Odpovědět
Datum: 14. 5. 22:59 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
A hlavně kolik lidí na to skutečně má ...
Základní životní potřeby stojí všechny stejně, a je rozdíl platit bydlení 18 tisíc (elektrika, hypotéka, pojištění, plyn, voda atd.) spolu s potravinami, zdravotnictvím, vzděláním atp. za 6 tisíc z platu 40 tisíc nebo z platu 15 tisíc. Pak je skutečně perpetum mobile nastřádat ještě rezervu 3 měsíčních příjmů ...
Odpovědět
Datum: 15. 5. 8:22 Nový
Vložil: Jimmy (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Výdaje odpovídají příjmům. Rozhodně ten kdo má 15 000 Kč hrubého nenakupuje stejné věci za stejné ceny jako ten kdo má 40 000 Kč hrubého. Např. máte-li 40 000 Kč hrubého už nemůžete běžně nakupovat oblečení u Vietnamců.
Na druhou stranu našetřit si rezervu 3 měsíčních příjmů nemusíte během 3 měsíců. Když budete šetřit jen 10% svého příjmu měsíčně, tak máte rezervu 3 platy za 2,5 roku. A většina lidí už pracuje déle než 2,5 roku...
Odpovědět
Datum: 15. 5. 10:48 Nový
Vložil: V (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
jenže některé výdaje jsou fixní, ať je má bohatý nebo chudý člověk. Ten chudý asi nebude jíst kaviár a pít pravé šampaňské, ale musí uhradit náklady nezbytné pro bydlení, a ty se jak známo neúměrně zvyšují. Samozřejmě, že bohatý člověk bude mít zvýšené náklady na vyhřívání soukromého bazénu, provoz tenisového kurtu atp. Ale ani o tyto věci chudý člověk stát nebude. Ale aby oba nechcípli chladem a hladem, tak oba potřebují příjem dejme tomu 10 tisíc, aby poplatili elektřinu, vodu, plyn, nájem, stravu, oblečení. Co byste kromě studia cizích jazyků a podobných ptákovin navrhoval? Mýt se ve studené vodě, topit jen při -20 st. mrazech nebo jít do jeskyně? Ono to tady panuje již dlouhou dobu, ale konečně dnes, ve spojitosti s krizí, se začínají objevovat informace, jak lidi šetří dokonce i na prkotinách. A tak kouří levnější (a jedovatější) cigarety, jedí levnější (a tím pádem méně kvalitní až jedovaté) potraviny, kupují si levnější (méně vybavená, a tím i méně bezpečná) auta, kde to jde pěšky, tak jezdí méně hromadnou dopravou, ale také chodí méně častěji třeba k holiči. Jen prý hospody úbytek klientů nepociťují, ale to bych viděl a srovnal z bezvýchodnou situací občanů třeba bývalého SSSR, kde není vize nějaké lepší budoucnosti, a tak se raději utápí v alkoholu. A tady člověk po 20 letém zvýšeném úsilí nevidí adekvátní přřínos k lepšímu, pro běžného občana ja auto nebo vlastní bydlení na úrovni 21. století utopií, i kdyby dělal 25 hodin denně 7 dní v týdnu, tak ten malý obolus raději prochlastá, než mu z něj řádně ukrojí inflace.
Co se týče oblečení od Vietnamců - já se v tom až tak nevyznám, ale manželka mi už parkrát ukazovala naprosto stejné hadry od Vietnamců, které se prodávají v kamenných obchodech zahraničních obchodních řetězců za mnohem vyšší ceny (nemám tím nyní na mysli napodobeniny značkových výrobků typu Adidos). Nevím, jaký je v nich kromě ceny rozdíl, a je fakt, že i mnoho značkových a drahých hadrů je šito v Asii nebo Indii dětmi za hrůzných podmínek a tady se to prodává za tisíce. Tak nevím, proč bych měl koupí drahého, značkového oblečení přispívat nějakým vykořisťovatelům k už tak nehorázným ziskům. To aby ten bohatší člověk na dražším oblečení nosil cenové visačky a že to koupil támhle v tom butiku, aby společensky nepropad, že to koupil někde v Lidlu.
Je krásné snažit se našetřit rezervu dejme tomu oněch vašich 10 % za 2,5 roku, ale to se dá řešit za předpokladu nezvyšujících se cen, nesnižujících se příjmů a bez mimořádných výdajů. V opačném případě se tak nemusí podařit vůbec, nebo za daleko delší dobu, nehledě na to, že když se vám podělá žehlička nebo lednička, tak máte zase výdaj navíc a zpravidla šáhnete na onu tvořenou rezervu nebo si jdete půjčit. Nebo omarodíte s chřipkou a pro nízkopříjmového člověka je vypadnutí příjmů na oprátku. Pominu případy, kdy dítko přijde odpoledne ze školy, že příští týden musí donést zálohu X tisíc na lyžařský výcvik a koupit si nějakou novou učebnici v rámci "bezplatného" školství. A jste s rezervou tam, kde jste byl na začátku... Tím nechci omlouvat lemply, kteří výplatu i s dětskými přídavky prochlastají, ale je i řada slušných lidí, kterým ač ziskový zaměstnavatel nedá řádné finanční ohodnocení. Vím, že mzda není podílem na zisku, ale když vidíte, za jaké blbiny se někdy v rámci daňové optimalizace utrácí, jen aby nemuseli platit vyšší daně, a lidem přitom nepřidají ... No, myslím, že sobeckost některých zaměstnavatelů se "zúročí" při volbách nejen těchto ...
Odpovědět
Datum: 15. 5. 11:09 Nový
Vložil: guest (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Naprostý souhlas, přesně ze života. Pamatuju si když jsem dal za nové žaluzie do bytu 7000 a mohl jsem pracně našetřenou rezervu po pětistovce měsíčně začít tvořit znova... Do toho mě důchodce naboural auto, Česká pojišťovna strhla amortizaci a nezaplatila ani polovinu ceny opravy a bylo hotovo, kontokorent se jen otáčel...
Tak teď už to pisatel před Vámi snad konečně pochopí.
Odpovědět
Datum: 15. 5. 13:11 Nový
Vložil: Pavel (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Když to je to. Když na něco nemám, tak si to nepořizuji. Proč dávat 7000 za žaluzie, když stačí dva lustrháky, násada od koštěte, kroužky a kousek látky, což se dá pořídit za pár stovek. A účel to splní stejný.

P.S. - byla tady řeč, že ta rezerva má být trojnásobek měsíčního příjmu, opravdu berete 2333 měsíčně?
Odpovědět
Datum: 15. 5. 13:19 Nový
Vložil: guest (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
si děláte kozy, do nového bytu místo žaluzií násadu od koštěte a látku? 2333 měsíčně jsem před 5 lety opravdu nebral, ale rozdíl mezi mým čistým příjmem a fixními výdaji (bez jídla, dopravy, oblečení atd.) byl této částce velmi blízko.
Odpovědět
Datum: 18. 5. 11:06 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
A nechtěl byste se, Pavle, vrátit na stromy nebo do jeskyní? Tam "nevyhazovali" /nebudu uvádět "peníze", protože ty neznali/ ani za ty lustrháky, násady od koštěte či kus hadru.
Odpovědět
Datum: 17. 5. 8:51 Nový
Vložil: rom35 (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Přesně jste se chytil, pokud jste tak chudý, tak si žaluzie nekupujte !!!
Odpovědět
Datum: 18. 5. 8:51 Nový
Vložil: guest (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Ono to bylo trochu jinak, ty žaluzie jsem kupoval až jsem měl současnou práci. Takže jsem věděl, že brzy naspořím. Ale kdybych předtím nezměnil práci a ty žaluzie si přece jen pořídil, šetřil bych těch 7000 Kč víc než rok. A to jsem měl průměrnou mzdu. Tím jsem chtěl jen říct, že 2/3 lidí (pobírajících menší než průměrnou mzdu) to v tomto státě nemá jednoduché a rezerva 3 měsíčních platů se jim tvoří opravdu těžce.
Odpovědět
Datum: 15. 5. 11:24 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
"Jen prý hospody úbytek klientů nepociťují" - to byste se divil. Spousta štamgastů na vesnici si místo každodenního večerního zaskočení na pár piv á 20,- kč koupí raději basu chmelové limonády z Kauflandu á 5,30 Kč...
Odpovědět
Datum: 15. 5. 11:31 Nový
Vložil: Jimmy (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
tak máte zase výdaj navíc a zpravidla šáhnete na onu tvořenou rezervu nebo si jdete půjčit.
A k tomu ta rezerva přeci je, že ? Na nenadálé situace. Protože když jí nebudete mít a budete si muset půjčit, tak stejně budete muset platit těch cca 10% na splátku oné půjčky a ještě vás to vyjde dráže. Takže určitě je lepší částku na nenadálé výdaje ukládat předem.
Odpovědět
Datum: 16. 5. 15:54 Nový
Vložil: jezevec (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Zřejmě vůbec nechápete, co to je koncidence příjmů s výdaji.
Kdo je chudý - nekouří VŮBEC, ne že hulí levnější cigarety. Auto nemá žádné, hezky šlape pěšky nebo jezdí sockou - případně volí mezi levným novým nebezpečným autem, a stejně drahou ojetinou střední třídy s nadstandardními bezpečnostními prvky. Na holiče zapomeňte, ostříhá vás manželka podle hrnce, nebo dočasně nezaměstnaná sousedka za nezdaněnou dvacku. Příklad s žaluziemi je trefný - člověk který má nový byt a koupí si do něj (zcela zbytné) žaluzie v ceně průměrného platu za dva týdnu, skučí že je chudý a nemá žádnou rezervu!!!!! Pochopitelně pokud chudák musí vlastnit hrnce zepter a luxusní žaluzie a dokonce vlastnit byt, že se bude neustále motat v dluhové pasti a nikdy žádnou rezervu mít nebude. To ale není chyba systému nebo zaměstnavatelů - to je šlus mezi očima a temenem hlavy.
Odpovědět
Datum: 17. 5. 10:05 Nový
Vložil: SocPredator (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Souhlas, a jen doplním, že většina socek kouří. Kouření je folklórem této skupiny lidí a na to vždycky peníze seženou. Další věc je, že nekouřit vůbec se v jejich případě dá pouze napsat, málokdy zrealizovat. Ale to je na studii.
Odpovědět
Datum: 18. 5. 9:08 Nový
Vložil: guest (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Tady je vidět jak jsou internetové diskuse o ničem. Jezevec si něco přečte o žaluziích za 7000, nic neví o tom člověku a jeho situaci a pak zde slavnostně napíše: "člověk který má nový byt a koupí si do něj (zcela zbytné) žaluzie v ceně průměrného platu za dva týdnu, skučí že je chudý a nemá žádnou rezervu!!!!!"

Tak za prvé já jsem neskučel, že jsem chudý ani že nemám rezervu. Kde jste k tomu přišel? Viděl nebo slyšel jste mě snad? Já jsem ten příklad psal proto, že jsem na něco reagoval a něco jsem tím chtěl říci. Přečtěte si celé vlákno a snažte se pochopit návaznost, jestli vám to něco říká. Hodně lidí v internetové diskusi dokáže akorát vytáhnout jednu až dvě věty z kontextu a na ně reagovat, ale nechápe kontinuitu příspěvků. Nebo nemají čas a nečtou to celé...

Pro ty co nemají čas jsem chtěl říci: "Někdo tu radil, že lidi mají mít rezervu 3 měsíčních platů. Já říkám, že pro toho, kdo bere průměrnou nebo nižší mzdu, je to velmi složité, protože na základě vlastních zkušeností vím, že takový člověk uspoří dejme tomu 500 Kč měsíčně a když pak přijde např. oprava televize, oprava ledničky, pračky nebo cokoliv - nové žaluzie, lyžařský kurz pro dítě... rezerva je pryč a může ji začít tvořit znova."
Odpovědět
Datum: 18. 5. 11:50 Nový
Vložil: Jimmy (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Ale vy zase nechápete, že přesně k tomu přece rezerva 3 platů je. Na nenadálé výdaje. Rezerva není k tomu aby se vytvořila a pak se na ní nesahalo aby neubývala. Rezerva je přeci logicky k tomu, aby když se něco rozbije jsem jsem do ní sáhl (= nic si nemusel půjčovat), zaplatil co je potřeba a zas jsem jí postupně doplňoval na její původní úroveň.

Takže to že se rezerva náhodně vybírá a zas doplňuje je zcela logické a je to její funkce.

Když píchnete v autě kolo, tak taky vyndáte rezervu z kufru a po výměně za píchlé kolo se nedivíte tomu, že pak máte v kufru prázdné kolo a musíte ho nechat opravit. ;-)
Odpovědět
Datum: 18. 5. 14:21 Nový
Vložil: jezevec (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
myslel jsem to asi tak, že pokud se dokážeme shodnout na rozumnosti rezervy tří měsíčních platů - pak například pračku nebo lednici bych řešil z této rezervy, ale žaluzie až z peněz které našetřím nad rezervu.
neboli - lednici (v bytě) mít musím, pračku mít je ekonomické, ale žaluzie jsou zbytné. problém spatřuji v tom, že lidé, kteří mají relativně málo peněz, si pořizují věci zcela nad poměry.
já například žiji v noře, která je na české poměry hodně nadstandardní - ale na oknech mám ty hadry, protože se nechci zadlužovat, ani zkonzumovat rezervu na něco tak zbytného jako drahé žaluzie. kdybych zítra rozflákal obě auta, potřebuju se nějak dostat do práce a potřebuju je nechat spravit - na to je rezerva. hadr na okně funguje dost dobře tak dlouho, dokud nemám rezervu a pak ještě na žaluzie.
ale je to vec názoru, nemusíme se o to hádat :-)
Odpovědět
Datum: 15. 5. 7:39 Nový
Vložil: guest (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Já mám rezervu řekněme 50 tisíc (které jsem si stanovil) a ještě k tomu kontokorent (čerpám max. 2x do roka). A můžu potvrdit, že jednou se mi to fakt hodilo. Bez kontokorentu bych byl namydlený.

Ovšem je třeba si uvědomit, že 2/3 lidí u nás mají menší než průměrnou mzdu a pokud si představím, že bych na tom byl takhle, tak při mých fixních výdajích nemám z čeho ty 3 měsíční platy jak píšete našetřit. A to mám jen obyčejný byt a staré auto, na drahé dovolené nejezdím. Ale nestěžuju si, to jsem teď psal o případu, kdybych měl menší než průměrnou mzdu.
Odpovědět
Datum: 15. 5. 0:06 Nový
Vložil: Pavel (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Nu, nechtel jsem se zapojovat do teto nactiutrhacske diskuze, ale neda mi to. Mam take velmi solidni plat, rezervu a dalsi zajisteni vcetne pojistek a zaloh. Presto muj nakupni vozik v HM patri spise mezi ty poloprazdne a rozhodne se neda rict, ze bych nejak utracel. Tedy za hlouposti. Kdyz jsem uznal za vhodne, ze dozrala doba na plazmu, tak jsem si ji koupil. Proc ne. Ale odmitam kupovat kdejakou hloupost, co me kdo vnucuje. Kreditka je velmi dobry sluha, ale velmi spatny a tvrdy pan. A jeji pouzivani vyzaduje financni inteligenci. Stejne tak i KTK. Nic z uvedeneho nemam. Ja to nepotrebuju, ale zaroven neodsuzuji nikoho, kdo ma opacny nazor. A uz vubec ne za pouziti sprostych sluvek. To nesvedci o prilis velke inteligenci.
Odpovědět
Datum: 15. 5. 7:30 Nový
Vložil: V (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
»pouziti sprostych sluvek« - to máte na mysli "velkou inteligenci" pánů typu Topolánka, Macka, Kalalouska - co ukazují světu "jací jsou (jsme?) jedničky", dávají facky a posílají nejen novináře do p'dele? Když jsou takoví pravičáci příkladem, nedivme se, že je i takový lid i tam dole.
Mimochodem, pořízení zrovna plazmy lze považovat za hloupost ... Je to takové dražší topení ...
Odpovědět
Datum: 16. 5. 10:42 Nový
Vložil: HNF (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Socko
Odpovědět
Datum: 18. 5. 9:37 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Vy budete, HNF, na opravdu vysoké úrovni. Jak myšlenkové, tak na ekonomické, když nemáte ani na české znaky. Ale určitě píšete z Ameriky nebo z drahého mobilu, kde česká diakritika není.
Odpovědět
Datum: 14. 5. 13:44 Nový
Vložil: AAA (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
Brat si sebou cokoli do hrobu je prisne zakazano! :)
Odpovědět
Datum: 14. 5. 13:40 Nový
Vložil: MoB (neregistrovaný)
Titulek: Re: Dluhy, dluhy a dluhy (celé vlákno)
:) Jsi borec, fakt. Chtěl bych založit náboženský řád a uctívat tě. Dovolíš mi to?

... a nejenom peněz, viď? ...
Odpovědět

Sledování názorů

Zasílání upozornění na nové názory je dostupné jen registrovaným uživatelům.

Prosím, přihlašte se a nebo se zaregistrujte.

Reklama:

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
Přešvihnutí limitu Patrik Chrz 14. 5. 7:20
?  Re: Přešvihnutí limitu Méďa Béďa 14. 5. 7:44
?  Re: Přešvihnutí limitu MoB 14. 5. 13:37
 ?  Re: Přešvihnutí limitu Mayha 15. 5. 11:11
Kreditku nepoužívám, anonymní uživatel 14. 5. 11:00
Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 12:22 Nepřečtený
?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 12:47
??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 13:39
???  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Méďa Béďa 14. 5. 13:55
?? ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 14:56
??  ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 15:10
??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Patrik Chrz 14. 5. 15:31
??   ??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Cm 14. 5. 15:42
??   ??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Nox 14. 5. 17:15
??   ???  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 14. 5. 22:59
??   ?? ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Jimmy 15. 5. 8:22
??   ??  ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy V 15. 5. 10:48
??   ??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy guest 15. 5. 11:09
??   ??   ??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Pavel 15. 5. 13:11
??   ??   ???  Re: Dluhy, dluhy a dluhy guest 15. 5. 13:19
??   ??   ???  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 18. 5. 11:06
??   ??   ??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy rom35 17. 5. 8:51
??   ??   ? ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy guest 18. 5. 8:51
??   ??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 15. 5. 11:24
??   ??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Jimmy 15. 5. 11:31
??   ??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy jezevec 16. 5. 15:54
??   ??    ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy SocPredator 17. 5. 10:05
??   ??    ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy guest 18. 5. 9:08
??   ??     ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Jimmy 18. 5. 11:50
??   ??      ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy jezevec 18. 5. 14:21
??   ??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy guest 15. 5. 7:39
??   ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy Pavel 15. 5. 0:06
??    ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy V 15. 5. 7:30
??     ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy HNF 16. 5. 10:42
??      ?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy anonymní uživatel 18. 5. 9:37
??  Re: Dluhy, dluhy a dluhy AAA 14. 5. 13:44
?  Re: Dluhy, dluhy a dluhy MoB 14. 5. 13:40

Reklama

Reklama:
Reklama:
Reklama:

Další informace

Nejlepší kurzy

EUR beze změny 26,500 0,000
USD beze změny 19,600 0,000

partner

Reklama

Tipy

Firemní bankovnictví

Firemní bankovnictví - vyberte si optimální banku pro svou firmu.

Firemní bankovnictví

Firemní bankovnictví - vyberte si optimální produkty pro svou firmu.

Reklama

Reklama: